snorhalt

Idag har jag jobbat låntur 7.30-20, har faktiskt gått riktigt bra. Så skönt att ha denna dagen gjord och i morgon så slutar jag vid 16 :)
Det har regnat kopiöst mycket idag, vilket har resulterat i att det e sjukt halt. Jag har typ krypkört hela vägen hem från jobbet och ändå slirat lite gran. Jag hade pappas bil idag (man får passa på när dom är bortresta) och kom först nästan inte äns upp på uppfarten här hemma, för att det var så halt (vår uppfart är en liten backe), när jag väl lyckades så gled bilen lite gran efter att jag stängt av den, blev helt nojig och vågade inte ha bilen där, har ingen lust att hittan den i morgon i grannens mur/staket, så jag körde ner den till andra parkeringsplatser som finns nedanför vägen.


Kommentarer
Postat av: Birgitta Persson

Hej! Vet inte riktigt hur det här fungerar. När jag skrivit en kommentar såg jag att du hade en ny blogg så nu upprepar jag mig: Jag googlade på "inneboende i Istanbul". Jag har planer på att bo en månad eller mer i Istanbul hösten 2012 (kanske tidigare) och behöver någonstans att bo. Kan du sätta mig i förbindelse med din värdinna? Har du lust att berätta var hennes lägenhet ligger och hur mycket det kan kosta??? Hoppas på svar till min e-postadress [email protected]

2011-10-30 @ 17:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0