Min dag

Besiktningen av bilen gick jätte bra :) Behöver bara fixa så att lampan över reg. skylten funkar :)
Så när pappa kommer hem får han hjälpa mig med det!
När jag skulle hem så missade jag färjan med 5 min, vilket hade vart okej om det inte var så att dom på färjan tyckte att dom bara skulle köra en gång i timmen pga is. Så istället för att behöva vänta 25 min, så fick jag vänta 55 min, mindre kul!!

Jag har även vart hos Marie och Arvid en sväng idag, alltid trevligt!
Har även vart duktig och slängt ut granen, det var inte dåligt med barr som ramla av. Men nu är den utomhus i alla fall. Tyckte det kunde vara skönt för mamma och pappa att slippa det när dom har kommit hem från värmen.

Sist men inte minst för idag så har jag ju min massage kvar :D
Ska bli riktigt härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0