Gott nytt år och god fortsättning!

Jag hoppas att ni alla har haft en trevlig nyårsafton och att 2011 kommer att bli ett fantastiskt år!
Jag firade nyårsafton hos Annika, med massa god mat och trevliga människor.
På tolvslaget var vi uppe på götaplatsen och räknade in det nya året. Är allt lite konstigt att det är år 2011 och dessutom januari.
Jag har höga förhoppningar på detta året, att få vara med Serkan och leva tillsammans med honom, som vi alltid borde göra!

Idag lämnade jag mamma och pappa på flygplatsen, de sitter just nu på ett flygplan på väg till Thailand,
är så himla avundsjuk, jag vill med ligga på en strand och had det gött i värmen i två veckor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0