ett år sen..

Idag är dagen då det var dags att besiktiga bilen, tänk att det redan har gått ett år sen jag gjorde det sist.
Min bil är en pärla som alltid tar mig dit jag vill åka! Hoppas att allt går bra idag.

Sen i eftermiddag skall jag få massage, en härlig julklapp :)

Nu har det även gått ungefär ett år sen jag och Serkan började en jobbig del av vårt förhållande, när han var tvungen att åka tillbaka till Turkiet. Men vi har överlevt detta året tillsammans (utan att vara så mycket fysiskt tillsammans), trotts att det har varit väldigt svårt. Men det är ju så att kärleken övervinner allt :)
Men nu ser vi fram emot ljusare tider, är inte riktigt där än, men snart så!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0