slapp dag

Igår så slappade vi mesta delen av dagen. Men på eftermiddagen hade Serkan en intrvju som han gick på, är alltid svårt att säga om det gick bra eller inte, men det är bara till att hålla tummarna.
Medan han var på intrvju strosade jag runt inne på cevahir (köpcentrum).
Ett tag efter att Serkan och jag har träffats igen så ringer Derya och säger att larmet som är i lägenheten har gått igång, vilket var mitt fel :S inte bra. Men det var ju inget inbrott i alla fall och det var ju bra i alla fall.
Igår var det även en bazaar precis där vi bor så vi var ju tvugna att kolla in den, men det visade sig att den var väldigt liten och det var mest grönsaker och kryddor och sånt, men jag fick köpt mig några stumpor i alla fall :)
Men jag hoppas på att få med mig Serkan till en annan bazaar i morgon, han är tyvärr inte så super glad för att gå på bazaarer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0