back to reality

Efter en dag på jobbet med mycket att göra, så cyklar jag snabbt hemåt för att hinna äta en köttbullemacka innan det var dags för mig och mamma att åka in till stan. Idag var det bokmässan som stod på schemat :D mycket trevligt om ni frågar mig :) Jag köpte dock inte så mycket, men blev två presenter så det kan jag inte berätta vad det var, men ganska otippat så var det inte böcker i alla fall. Sen fick jag en bok av min gulliga mamma som jag fick välja helt själv. Blev en bok som heter -en mörkrädd pojke-  av Justin Evans. Hoppas den e bra, men jag har goda föraningar.

Jag prata med Serkan idag, han har ju sin sista dag på militären idag och vet ni vad han gör då, jo har en ledig dag och sitter och dricker öl med sina kompisar, inte alls en dum avslutning på dessa månaderna. Det är han värd.
Så vid tre tiden i morgon är han hemma hos sig igen, tyvärr så jobbar jag då och heldag på lördag och så jobbar jag till fyra på söndag och skall sen på 2 års kalas direkt efter. Så vad jag ville komma fram till är att jag har fullt upp hela helgen när han är ledig. Men vi skall allt kunna klämma in så att vi kan se varandra över nätet :)
Det skall bli så skönt att kunna se varandra igen online och att kunna kommunicera igen på våra egna vilkor.
Nu är det inga som kan bestämma över våra liv längre :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0