Min gårdag

Hade en himla trevlig dag igår. Börja med att jag luncha med Anna inne i stan, alltid lika trevligt :)
Åt en jätte god sallad, mumms :) När hon var tvungen att gå tillbaka till jobbet så uträttade jag lite ärenden.
När jag åkte in till stan så upptäckte jag att mina solglasögon i bilen var sönder, så det var ju himla lägligt att jag hittade ett par nya för 40kr, billigt och bra! Efter två snåret ringde jag Annika, ve bestämde oss för att åka en tripp till Allum i Partille, har typ bara vart där en gång när det var ganska nybyggt och det var första gången för Annika. Hade för mig att det skulle vara lite större, men det var helt okej i alla fall :) Jag höll in på shoppingen, vilket var väldigt bra. Ska ju till Stockholm nästa vecka och då vet jag ju att vare sig jag vill eller inte så kommer jag ju att shoppa då.
Jag skall ju åka dit med Cecilia, så nu har vi köpt biljetter så vi ska gå och kolla på RAW, hoppas det blir roligt. Vi har även inhandlat tunnelbannekort så vi kan åka hur mycket vi vill, har en kännsla av att vi kommer att utnytja det till max :) Sen när vi är där så ska vi ju så klart träffa min kära syster, hon och Tony har ju gått och köpt sig en lägenhet, så jag måste ju såklart kolla in den :)

I eftermiddag skall jag till Vanja en sväng, va ett tagsen nu, hon har ju vart i väg i Karlskrona, lite avis nästan, hade gärna viljat åka dit me en sväng, var allt för längesen nu. Får bli en annan gång.
Resten av veckan är det bara jobb, jobb, jobb som gäller, lite drygt, men det ska väl gå det med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0