Kapten Röd

I fredags var det Kapten Röd som stog på schemat tillsammans med Vanja!
Så på eftermiddagen efter jobb och sånt så drog jag mig inåt staden och hem till Vanja. Jag var sjukt trött och igentligen inte alls sugen på nåt förutom att ligga hemma i soffan, men samtidigt så ville jag ju inte missa Kapten Röd. Dock så pignade jag till efter att ha varit hos Vanja ett tag och lekt lite med Tristan, sen så blev man även bjuden på god mat :) Då kan man ju inte annat än att öppna cidern och bara ha det bra.
Tiden gick och Vanja hade förvarnat mig att vi KOMMER att bli sena så det e ingen ide att jag stressar upp mig över det, sagt och gjort, men tyckte ändå att det gick bra då vi bara var 10 minuter sena.
Vi hade lite färdkost med oss i väskan, men vakterna gick igenom alla väskor innan man gick in på liseberg, så vi gick åt sidan, drack upp vår dricka och kände oss som 16 igen.
Väl inne så var det ett jätte bra uppträdande och mycket folk.







Efter konserten gick vi upp till avenyn och in på the rose and crown, vi brukar ju aldrig vara där så tidigt på kvällen utan det burkar vara mer fest där än det var nu, men vi hade trevligt ändå och skrattade åt våra bordsgrannar som alla hade jeans skjortor på sig.

Om ni vill läsa mer om Kapten Röd så kan ni gå in på hemsidan kaptenrod.se.

Här är en av hans nya låtar som jag tycker är väldigt bra

1.000.000 Nollor(Snippet) by Kapten Röd



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0