Helgen

En helg med mycket jobb är äntligen över. Den började ganska dåligt med att jag var helt j-vla slut i kroppen i fredags, och detta var innan jag äns hade börjat jobba. Jag låg verkligen i sängen hel förmiddagen och orkade knappt gå upp för att typ äta eller vad som helst. Men samtidigt så kände jag mig inte dålig så jag kände ju inte riktigt att jag kunde ringa mig sjukt till jobbet, speciellt inte när man har en hel helg framför sig och vet att det alltid är lite svårt att få in folk. Så jag palla mig så snällt upp till jobbet och när jag efter myckt om och men väl kom igång lite så gick det ganska bra. Sen på lördagen kände jag mig som mig själv igen, bara lite små förkyld.
Efter jobbet på söndagen åkte jag till Tristan som fyllde hela två år. Jag kom lagom tills alla skulle gå hem, men det gjorde inte så mycket, jag fick ju lämna presenter, leka och äta tårta i alla fall :)
Av mig så fick Tristan en bok och en boll, dessutom hade jag pysslat detta





Fast den blev ju nästan mer till föräldrarna än till Tristan, men det spelar ju ingen roll.


Mamma och pappa har vart i Tysklan i helgen, så när jag kom hem väntad det här på mig



Ett par super mysiga rosa sockor och gott &blandat!
Så efter lite om och men blev det ett bra slut på helgen i alla fall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0