Vinter på riktigt

Ni har väl dragit tillbaka klockan en timma och ändrat till vintertid nu?
Själv så tycker jag att det alltid borde vara sommartid, men man kan ju inte alltid få som man vill.




Igårkväll var jag och Serkan hos Annika och Mathias, blev tacos och trivial pursuit, det spelet tar sjukt lång tid att spela, så därför kom vi aldrig till slutet innan det var dags att åka hem. Men måste ändå säga att jag och Serkan låg i täten när vi slutade :)
Hade en väldigt trevlig kväll!

Idag, om allt går enligt planerna så skall jag köpa den efterlängtade systemkameran. Sen bär det av hem till Tove för att äta och träffa fler av mina vänner.
Känner på mig att det blir en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0