Serkans bok

Ringde precis till jobbet för att säga att jag fortfarande är sjuk och inte kommer i morgon heller. Känns så tråkigt för dom skall ha höstfest för de som bor där imorgon som jag då skulle ha vart med på.
Men det är ju bättre att jag stannar här i sängen och blir frisk tills Serkan kommer. Kan ni fatta det är bara 3 dagar kvar nu! 3 DAGAR! det är ju ingenting, fan om jag inte är bra tills dess.

En annan rolig grej, nu kan man köpa Serkans bok på amazon.com
Det är ett företag som kontakta honom om att få publicera hans theses (vad säger man på svenska, uppsats?) som han skrev på BTH, vilket dom nu har gjort.
Så här ser den ut





http://www.amazon.com/Investment-Financial-Forecasting-Approach-Industry/dp/3838398831/ref=sr_1_1?s=books&ie=UTF8&qid=1286896239&sr=1-1


Man blir ju så stolt över honom. Jag förstår mig ju inte riktigt på vad det är han skriver om, men eftersom dom vill publicera det så måste det ju vara väldigt bra i alla fall.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0