och så var lördagen nästan över

Vad hände med denna lördagen? Den bara försvan, precis som halva helgen har gjort, det går aldeles för fort!
Idag har jag fikat med vickan, jätte trevligt, var längesen jag träffade henne.
Efter det gick jag hem till Annika och så hade vi lördagsmys, gjorde hembakad pizza och käka massa godis i soffan :)
Annika skall jobba i morgonbitti så det blev en tidig kväll, men det är ganska skönt att bara ta det lugnt med :)

Och vet ni vad jag gör om 14 dagar? Då är jag tillsammans med min pojkvän :D :D så härligt det skall bli.
Ikväll är han på förlovningsfest i Ankara, en av hans nära vänner som förlovat sig.
Dom gifter sig väl sanolikt nästa år, så så hoppas jag på att få gå på deras bröllop :) Hade verkligen vart kul att få uppleva ett turkiskt bröllop.
Serkan sa att det var runt 70-80 st på förlovningsfesten, vilket enligt honom var väldigt lite folk, jag undrar bara då hur många som kommer att vara på bröllopet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0