en sväng in till stan

Igår var jag inne i stan och träffa Annika. Vi gick på en shoppingtur, men eftersom det var så fruktansvärt kalt ute så höll vi oss inne i nordstan. Jag var dock duktig och sparade massa slantar genom att inte köpa någonting.
Efter shoppingen blev det pizza, mums! Fick gigantiska pizzor, gott var det, men orkade ju bara äta upp halva.
Sen var vi fotbollsfans :P till Annikas pojkvän som spelade match precis brevid pizzerian, vi gick dock efter halva tiden, var ju så himla kallt ute.

Inatt har jag gått och blivit förkyld, så himla jobbigt. Jag får försöka kurera mig ordentligt och hoppas på att det går över ganska snabbt. Det är ju så förbanat drygt att vara förkyld!!



Annika i höstkylan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0