Vi ses på Ullared!

Vakna kl 3 imorse (natt) och kunde inte somna om, så typiskt, bara för att man vet att man skall gå upp och jobba om några timmar. Hjärnan var på helvarv och ville inte alls sova trotts att jag verkligen försökte att inte tänka på någonting för att underlätta för sömnen.
Men jag klara mig bra genom dagen i alla fall. Har dock varit desto slappare här hemma.

Imorgon är det Ullared som gäller :) skall bli jätte kul! Jag kör från Göteborg och Cecilia kör från Helsingborg och så möts vi i den fantastiska lilla hålan Ullared för att ha en heldag där :)

Skall dock inte köpa så mycket till mig själv. Siktar in mig på julklappar istället. Men det e ju klart att det kommer ju alltid slinka ner någonting i kundvagnen som jag skall ha, hade ju vorit konstigt annars.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0