nytt, nytt, nytt

Har ni sett, min blogg har fått ett nytt utseende. Såklart Serkan som har hjälp mig med det. Så när jag var på jobbet fick han hjälpa mig med nytt utseende på bloggen, tycker jag var rättvist :)

Kan ju förövrigt berätta att jag har köpt en systemkamera, blev den som jag skrev om innan.
Så nu försöker jag lära mig photoshop så jag kan greja med mina bilder och göra dom ännu finare :)

Om en vecka så är Serkan i Turkiet igen :( jag fattar inte riktigt vart tiden tog vägen, han skulle ju vara här så himla länge och nu är det nästan slut.
Men nåt som är roligt i alla fall är att han skall på två jobbintervjuer nästa vecka (i Turkiet). Så det e ju bara att hålla tummarna :) Kanske kan lyckas komma till Turkiet redan i januari, hoppas det i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0