Massage

Igår hade jag bilen på service och vipps så var jag 2600kr fattigare. Så tråkiga pengar att lägga, men man måste ju tyvärr.

Igår var jag även och fick massage, så himla skönt, var som en ny människa i ryggen efteråt. Men gud vad trött jag blev, helt dåsig hela kvällen. När jag gick och la mig så trodde jag att klockan var kvart över tio, men fick kolla på klockan två gånger innan jag insåg att klockan faktiskt bara var kvart över nio. Ganska tidigt att lägga sig då, men eftersom jag redan låg i sängen så var det ju ingen ide att gå upp igen.

Idag är det sjukt kallt ute, i alla fall om man cyklar, så nästa gång jag sätter mig på cykeln så blir det definitift termobyxorna på.
Men imorgon blir det att till att ta bilen till jobbet, har en moster dag från 7-21.45 imorgon och efter det orkar jag verkligen inte cykla hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0