trött på allt!

Jag är så jävla trött på allt just nu! Jag har haft en bra dag så det är inte det de ha handlar om!
Men jag känner bara för att spy gala över allt, jag tror ni alla förstår att det e saknaden av Serkan jag pratar om!
Suck, som alltid, känns som det är det ända jag har i mitt huvud hela tiden, plus allt som hör dit till, typ vad händer till hösten. Jag vill så mycket men det känns som att det inte kommer att hända någonting.
Det känns som det spelar ingen roll hur mycket jag tänker på allt, jag kan ändå inte göra nått åt saken nu.
Inte äns titta på resor ner till Turkiet i sommar, för jag vet inte om jag kan åka och träffa Serkan eller inte, jag HATAR detta!!!
Ni skulle bara vara inne i mitt huvud just nu, det e kaos!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0