Ny dator :)

Ny dator är införskaffad :) och jag tror att jag har laddat ner de flesta program och sånt som jag vill ha på den.
Det tar allt ett tag att starta upp en ny dator.
Det blev en laptop av märket Asus. Jag är inte så himla bra på datorer, men jag tror att den är hyfsat bra i alla fall :)

Helt sjukt villket sommarväder det är. Jag har dock jobbat i helgen, men har i alla fall hunnit sitta lite på jobbets balkong :) jag kan dock inte rekomendera att sola i jobbtunika, nu har jag fått en ful v-solbränna på halsen/bröstet.

Sitter och hoppas på att min käresta ska höra av sig, han sa sist att han skulle försöka ringa idag, men man vet ju aldrig om han kan komma ifrån eller inte.
Det e tråkigt att vara inomhus, men jag är heldre det än att jag är ute och kanske missar hans samtal, dom är ju ganska sällsynta nu för tiden :( *suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0