kan inte bara saker gå min väg!

glad, fast ledsen, kan man vara det! Jag är nog det, Serkan ringde för en stundsen och då blir jag ju glad, men när han knappt hinner prata något med mig innan han måste lägga på gör mig väldigt ledsen. Jag tycker inte om det nya stället han är på, känns som jag knappt hör något från han längre, han känns så väldigt långt bort.
Jag vet att det inte är hans fel, han gör så gott han kan. Dom är tydligen 300 st som delar på en telefon, vilket låter helt sjukt ju.
Jag hinner inte äns prata om allt jag vill prata med honom om :(
Dessutom är detta stället mer slitsamt för honom oxå. Jag tycker det är lustigt, men han är på en semesteranläggning ditt militärer åker med sina familjer och har semester. Känns som han lär sig väldigt mycket om att försvara sitt land genom att sitta i en reception för att checka in gäster :S

På allt annat så har min dator pajat, suck, inte alls vad jag vill lägga pengar på nu.
Jag visste dock att det kunde hända när som helst för den var helt konstig, men jag hoppasde ändå att det skulle hålla ut ett litet tag till, men tyvärr inte!

För att försöka vara positiv nu då så har jag köpt biljetter för att se sex and the city 2 i alla fall
och det ska bli jätte roligt. Hoppas att den håller måttet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0