shoppat :)

Är det inte konstigt, jag skulle ut och köpa present, och visst gjorde jag det, men det sluta ändå
med att jag kom hem med mer grejer till mig än som va tänkt. Men å andra sidan, nu har jag ju nått att ha på mig på lördag med :)

Nu är det bara 26 dagar kvar till Turkiet och Serkan :) det närmar sig sakta men säkert!

Igår hade jag en mycket trevlig dag. Jag, Sofia och Elin, var väldigt kultuverade och åkte ut till bohus fästning och gick en guidad tur där. Det var väldigt trevligt, man inser även hur dålig man är på historia.
Efter fästningen stanna vi på ikea en sväng, sen åkte vi och grillade mycket god mat hos sofia.
Man borde ha dagar som denna lite oftare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0