Min vardag

Va trött jag blir! Jag har två timmars tvättid, vilket är väldigt lite i sig, då underlättar det ju inte direkt när någon idiot har lagt in tvätt så att han tar 30 min av min tvättid. Han verka inte ta åt sig speciellt när jag sa till honom heller.
suck!!
Idag är det molnigt, man har nästan blivit lite bortskämd me det fina vädret den sista tiden.
Jag svabba av utsidan av fönstrena nu på mogonen med, skönt att ha de gjort, ser betydligt trevligre ut nu.
Funderar på att gå till den "fantastiska" affären champions livs som ligger på andra sidan gatan å köpa lite smått så jag kan laga gulasch soppa.
Lite senare bär det av till jobbet. Det är så skönt för nu har det börjat en period på jobbet när jag har många korta pass, sånt som gör vardagen lite lyxig! Så idag jobbar jag bara mellan 15-21, knappt nånting ju!



Kommentarer
Postat av: Mikael

ää, syrran, d e ju bara stå på dig o stoppa hans maskin o slänga ut tvätten någon stans...

2010-06-07 @ 11:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0