Midsommar

Imorgon är det redan midsommar, kan ni fatta det, helt galet fort har det gått.
Syster yster kommer hit med sin käresta. Ska som alltid bli kul att se dem.
Jag ska dock jobba hela helgen, men jag klagar inte för det e jag som har valt det.
På midsommar står traditionen att vi dukar långbord på gatan med de grannar som kan och vill vara med och så lunchar vi alla tillsammans, mycket trevligt. Och eftersom jag börjar jobba kl 15 i morgon så hinner jag vara med på det och få lite midsommar känslor.
Jag plockade till och med blommor på vägen hem från jobbet idag :) mysigt!
Det åter står bara att se om jag ska göra en krans av dem o morgon eller om det får förbli en buket.

Idag på jobbet hade jag med mig alla mina nagelack och målade naglarna på ett par damer :)
Det är roligt att sånna små saker faktiskt kan göra dem lite extra glada. Är det midsommar så får man ju allt vara lite extra fin med :)




Blommorna jag plockade



GLAD MIDSOMMAR TILL ER ALLIHOPPA!!!






Kommentarer
Postat av: vanja

va gullig du är som målar naglarna på damerna =)

2010-06-28 @ 21:36:45
URL: http://kakorochbarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0