Härlig dag!

Idag har vart en härlig dag, efter jobbet plocka jag upp Annika och katten jum jum för att åka vidare till Vanja.
Jag och Annika var barnvakt åt Tristan medans Vanja hade körlektion, gick hur bra som helst. Det var nog jobbigare för Annika, för när vi var på lekplatsen ville alla barnen leka med jum jum och skulle mata honom med sand, inte så populärt.
När Vanja hade kört färdigt blev det grillat på gräset utanför hennes lägenhet med utsik över större delen av götet, ganska så nice :)



grillmästare mike



Söta Annika



har det gött i solen :)



sist och minst, Triss :)

Kommentarer
Postat av: vanja

vilka fina bilder! tar o länkar till dom i min blogg med tror jag.. =)

2010-06-16 @ 21:41:40
URL: http://kakorochbarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0