Det börjar hända nått i all byråkrati..

Igår fick jag brev från migrationsverket. Jag ska fylla i ett frågeformulär som jag skall skicka tillbaka till dem inom 4 veckor. Helt otroligt att det börjar hända något från sveriges sida i vårt sökande, vi började ju ändå att söka i februari i Istanbul!
Det är inte så lätt att fylla i sådana där papper, det blir till att tänka till lite. Men ska nog inte vara några problem. Och jag hoppas verkligen att allt kommer att gå som det ska, utan några hinder på vägen och att vi/Serkan får sitt uppehållstillstånd!

För övrigt så skall jag på 25 års fest ikväll, det e goa Anna som fyller år!
Skall bli jätte kul!

Jag sitter även och kollar på bröllopet på tv, fina dom är Victoria och Daniel!
Det är ju trotts allt inte varje dag en kronprinsessa gifter sig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0