Äntligen

Resan till Turkiet är betald! Jag åker till Marmaris 10 juli och möter upp min älskling där för att sola, bada och fly vardagen tillsammans i en veckan. Jag längtar så enormt mycket, så ni kan inte fatta!!!
Det e knappt att jag kan fatta det! den 10 juli blir det drygt 4 månader sen jag träffade Serkan sist. Det är ju helt galet lång tid. Men samtidigt så innebär det ju trotts allt att tiden går framåt och slutet på hans militärtjäns närmar sig.

Till något helt annat. Idag är det SEX AND THE CITY som gäller. Ska bli jätte kul att se sen nya filmen. Jag vet att den har blivit nedskriven, men jag tänker inte lyssna på det örat :)

Igår var vi på botaniska med med jobbet. Det var väldigt trevligt, förutom att vi hade en incident med en rullstol där hjulet (gummislangen eller vad man nu ska kalla det) åkte halft av. Men efter lite om och med fick vi ordning på situationen, tur va väl det!
Jag skulle även vart på en lägenhetsvisning igår, som dock blev inställd eftersom bovärden inte fick tag på personen bor i lägenheten och då får han ju inte lov att gå in där. Men ska ringa till bovärden om 30min och se om jag kan få en ny tid.
På eftermiddagen åkte jag till Björkö. Min kusin Marcus tog studenten :) Vi satt ute på deras altan och åt smörgåstårta och tårta i solen, väldigt trevligt.
Jag älskar verkligen sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0