mera saft!

igår gjorde jag svartvinbärssaft, resultatet blev väldigt gott. Fast det bliv inte så mycket saft som jag hade förväntat mig att det skulle bli. Men men, det var ju första gången, är bara glad att det som blev i alla fall smakade gott.
Jag känner mig väldigt huslig!


så här blev resultatet


för övrigt så är det min enda lediga dag idag denna veckan från jobbet. Men jag skall väl inte klaga för mycket, har ju en semestervecka kvar nästa vecka i alla fall. Mina planer då är ju att åka ut med båten med mamma och pappa.
Men eftersom dom har den till försäljning och det e folk som är intresserade så får vi väl se om den är kvar eller inte då. Men förhoppningsvis så hinner dom väl köpa en ny båt så det blir lite båtåkande i sånna fall.

Det är en jobbig Serkan vecka nu med, känns som att jag knapt hört nåt från honom alls. Inte kul att gå från att umgås 24 timmar om dygnet till att knappt höras av alls.
Han har fått natt shiftet nu i 10 dagar, vilket han tycker är jätte bra. Men jag vet inte om det är det som gör att vi har hörts så lite, eller om det bara har vart svårt för honom att höra av sig. I vilket fall som helst så är det jobbigt och jag kan ju verkligen inte göra någonting åt saken :(





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0