Marmaris

Kom hem från Marmaris idag efter att ha vart där en fantastisk vecka med Serkan :) tyvärr (som alltid) gick det alldeles för fort. Men detta kan jag leva på ett tag i alla fall :)
Här kommer bilder från veckan.


Min älskling har det gött på stranden


poolen på hotelet, Serkan var mer för att bada än mig, han tyckte nog jag va lite tråkig som ville
gå upp med en gång hela tiden (vill bara säga att jag var i dessto oftare istället)


En kväll på stan


Vi är på båttur, jag kollar på stora fiskar


Jag badar :) vattnet var fruktansvärt salt, inte så skönt i ögonen


En glad Serkan :)




Vårt hotel


Turkisk hemmagjord glass, väldigt knepig konsistens,
den var som mjuk kola, fast att den smälte, väldigt god i alla fall :)


En väldans god drink (denna var för dig cecilia)


utrustade för dagens äventyr


förberedelser inför dagens rafting


gänget på vår båt


Vi hade väldigt kul :)


Vi fick även åkt lite jetski, dom var sjukt snabba




Härligt!


Nu har ni fått ta del av ett antal bilder i alla fall.
skriver nog lite mer om resan i morgon.

Kommentarer
Postat av: vanja

va härligt det ser ut!! och vikken fin kläning, den aprikosa, har du köpt den i sverige? kramar!!

2010-07-18 @ 10:50:14
URL: http://kakorochbarn.blogspot.com
Postat av: Susanne

japp, klänningen är köpt i Sverige, rea 100kr på lindex :)

2010-07-18 @ 19:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0