Björkö!

Igår kom Vanja och Triss och hälsade på, på Björkö!
Vi hade det jätte mysigt, synd bara att dagen inte var lite längre.
Innan de kom han jag med att gå ut och plocka fläder som jag håller på att göra saft av, det e klart på tisdag,
hoppas det blir lika gott som det har blivit andra gånger :)

Här kommer lite bilder från gårdagen i alla fall.


Trisstan var inte så impad av vattnet och klamrade sig fast när vi försökte doppa honom.




Men efter ett tag var det okej att plaska i vattenbrynet, till och med riktigt roligt :)




Jag gjorde mitt andra dopp för säsången :) det va till och med skönt!


Efter badandet gick vi till hamnen och köpte glass, Tristan tycker med om glass :)



Det gör Susanne med!


Och sist men inte minst blev det grillning på altanen, gott gott :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0