wiiiii

Nu är jag hemma på Björkö hos päronen. Väntar på den traditionsenliga fredagsmiddagen som består av kotlett och potatis :) Storebror med fästmö kommer också över till middagen :) alltid trevligt.
Det är så härligt att komma hit, speciellt när det är fredag, man vet precis vad som väntar och det är så man vill ha det :) fredagsmys!!

Mamma har köpt sig ett wii fit som jag precis har testat. Det var kul, ganska svårt ända tills man fatta hur man skulle göra. Det är nog inte helt fel att göra det några gånger i veckan, speciellt att rocka rockring :)

Igår var jag på sminkparty hos Vanja, himla trevligt hade vi :) vi fick testa lite olika grejer, sen bjöd bullmamman på fika med supersöta muffins eller cup cakes som man säger när man är lite mer inne i svängarna. Hur man än säger så vad det gott i alla fall :)
jag köpte läpp pealing+ balm, annorlunda, det känndes verkligen i läpparna efteråt att man hade andvänt det. Kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0