Trevlig dag i solskenet!

Igår var en himla trevlig dag får jag allt säga. Bara det att det var solsken sjorde sitt.
Dessutom var jag himla duktig igår och uträttade massa ärenden.
Sen blev det fika/lunch med Vanja, mycket trevligt. Vi gick även till scrapbook (http://www.scrapbook.se/) och shoppade lite pyssel :) me like!
Sedan fortsatte jag med att uträtta ärenden, så som att växla pengar till Turkiet! För nu är det inte många dagar kvar, åker om bara 5 dagar, helt galet härligt!!
Efter att ha kommit hem och varvat ner en stund kom jag på att det hade vart trevligt med mer sällskap så jag ringde över Mikael och Hanna, dom tog med sig monopol, det va kul, och jag vann stort :)

Idag är det apt på jobbet som man måste komma in på trotts att man inte jobbar, drygt. Efter det blir det till att direkt åka till turkiska lektionen.
Tänkte att jag ska prata lite med läraren efter lektionen eftersom jag ska vara borta. När han har kommit igång och börjat prata så har han svårt att sluta så jag hoppas att han inte håller kvar mig allt för länge som han gjorde sist när jag bara skulle säga en sak.

Nä nu börjar det bli dags för lite frukost tror jag, pannkakor kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0