så typiskt!

Så j-vla irriterande, jag fick tandvärk igår natt. Blev helt nojjig, jag har inte tid med sånt här nu när jag ska resa bort, suck!! Den var dock borta när jag vakna, men jag tar knappast några chanser nu, så jag ringde
tandläkaren så fort dom öppnade och fick en tid nu på förmiddagen.  Tur att det var fredag i dag och inte lördag i alla fall om man nu ska tänka positivt.
Så förhoppningsvis kommer det att ordna sig och jag ska slippa mer tandvärk, framför allt när jag är nere i Turkiet.

Igår snöade det sjukt mycket och massa människor krockar i trafiken, såg en bil med övningskörningsskyllt (från bilskolan) som hade krockat, tyckte så himla synd om den personen, undra om han/hon någonsin kommer att vilja ta körkort efter det.

Helt otroligt, mitt gym har öppnat igen, har typ vart stängt en vecka pga av risker för snön.
Då kanske jag kan åka förbi en sväng och pausa mitt kort där innan jag åker till tandläkaren. Hade vart skönt att ha det ur tankarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0