Shopping maraton

Gårdagen på Ullared var jätte trevlig!
Börja med att jag åkte hemifrån förtidigt för jag trodde att det skulle vara massa morgontrafik och jätte halt på vägarna. Men hela bilfärden gick som smort, så jag var framme lite tidigt, men det gjorde inget. Började strosa runt i affären medans jag väntade på att Cecilia skulle komma.
Det slutade med att vi var inne på gekås i 6 timmar, helt galet! jag har slått mitt rekord på att vara inne i affären.
Men jag har i alla fall fått köpt en hel del julklappar och sen såklart en hel del saker till mig med. svårt att låta bli ju!
Kan ju säga att jag var ganska trött när jag kom hem och det var extremt skönt att lägga upp fötterna!

Mikael kom hit igår kväll, vi skall baka lussekatter idag :)
Sen i eftermiddag kommer Linnea hit, ska bli så kul att se henne och se hur stor mage hon har fått :D
Kommer att bli en härlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0