jul, jul, strålande jul...

Åh vad det är härligt med julen! Är ju ändå favvo högtiden, påsk och midsommar kan slänga sig i väggen, nu är det jul :D
Jag och mamma har julpyntat, jag plocka även upp mitt julpynt (en del av det i alla fall) och hitta en hel del fina saker som jag glömt att jag hade tex en verkligen jätte fin julgardin, jag hade aldrig uppe den förra året, nog därför jag glömt av den. Men det är ju desto roligare att hitta den igen då :)
Har även gjort apelsin med nejlikor i, luktar ju så himla gott :)
Igår gjorde jag även hemmagjorda julpraliner, ska nog göra fler i morgon fast andra sorter.
Det e allt himla roligt att pyssla med lite olika saker :D

GOD JUL på er allihoppa!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0