Val

Snart är det val och jag är inte helt säker på vad jag ska rösta på, kan ju inte direkt påstå att det underlättar att jag tycker politik är jätte tråkigt och ointressant. Men samtidigt så tycker jag att det är viktigt att rösta, helst på något man tycker är bra, men är det så att man verkligen inte vet så rösta ändå så att sverigedemokraterna får så lite som möjligt att säga till om i vårt land. Det är verkligen otäckt att dom har blivit så stora.
Jag gjorde ett test idag för att se vilka parti jag mest höll med, det kan ni med göra om ni vill på denna länken:

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=3615&artikel=3914381

Hoppas ni kommer på vad ni ska rösta på!


Kommentarer
Postat av: Serkan

which one did you get?

waiting for the results :P

2010-08-30 @ 09:59:33
Postat av: Serkan

So what is the result? :)

2010-08-30 @ 10:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0