Tillbaka till verkligheten

Ja, då börjar man jobba idag igen. Skönt att få sovmorgon första dagen i alla fall.
Kan väl inte säga att jag har gjort nåt speciellt sen jag skrev sist.
Nu så ligger i alla fall den nya båten i Björkö hamn, mamma och pappa håller på att storstäda den.
Imorgon efter jobbet ska jag in och träffa Anna i alla fall, se hennes nya lägenhet, ska bli kul!

jag gjorde en väldigt god kladdkaka igår



ser nästan mer ut som en tårta, gott var det i alla fall och väldigt chokladig.
önskas recept så får ni höra av er.


Serkan har fått ett nytt uppdrag, som springpojke åt en väldigt högt uppsatt (pensionerad) militär, i sin militärtjänst. Vilken tur att han lär sig så himla mycket om att försvara sitt land om det skulle bli krig :S
Det är så himla frustrerande att vet att han är där, måste vara där, och gör inget vettigt alls, förutom att vara gratis arbetskraft. Kan nog inte äns förstå hur frustrerad han är över det.
Jag är så j-vla trött på att vänta nu, jag är trött på att vara positiv, jag vill bara ha Serkan här NU!!!





Kommentarer
Postat av: vanja

jag vill givetvis ha recept! såg ju supersmarrig ut! Vill du byta en sån där gobit mot en bit rulltårta?? hihi

2010-08-02 @ 16:32:56
URL: http://kakorochbarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0