H&M i Turkeit

Den första h&m i Turkiet kommer att finnas i Istanbul. Så då får man ju nästan hoppas på att det är Istanbul vi kommer att bo i. I love my H&M! Typ 90% av alla kläder i garderoben kommer ju just från denna affär.
Av någon konstig anledning är jag mest inställd på att få bo just i Istanbul, antagligen på grund av att jag läser bloggar från tjejer som bor just i istanbul. Men det är ju inte alls säkert att vi kommer att hamna där, men jag hoppas nog lite ändå. Fast å andra sidan är det ju en så himla stor stad att det e lite skrämande samtidigt. Men allt kommer nog att bli till det bästa i slutändan.

Jag och mamma har anmält oss till turkiska lektioner i september. Så himla roligt att mamma vill lära sig med :)
Jag anmälde mig till en fortsättningskurs, men känner mig lite osäker på om jag verkligen klarar av det, fast å andra sidan så är det ju inte äns helt säkert att det startar en fortsättningskurs (beror på antalet anmälda) och i sånna fall tänkte jag gå nybörjarkurs istället (om de nu startar en sådan :S ).
Jag har ju trotts allt 1000kr gratis att utnytja hos medborgarskolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0