Blåbär och mygg

I torsdags plockade jag och Annika blåbär, va jätte trevligt, hade även varm chocklad och bullar med oss och fikade på en liten bergshäll, super mysigt.
Det mysiga tog dock slut när myggen invaderade oss. Både jag och Annika blev helt sönderbitna, så det är allt synd om oss. Är dock lite bättre idag, men fy va hämsk gårdagen var trotts att mamma gav mig olika salver och gel för att motverka myggbeten. Detta är typ mina första mygbett på hela somaren, det blir ju alltid lite värre då, men det är helt sjukt vad jag svullnade upp där jag blev biten.



Här är i alla fall resultatet av plockningen.
Jag gjorde en paj på dem igår som blev väldigt god och eftersom blåbär är nyttiga så var vi ju väldigt nyttiga igår
när vi åt blåbärspajen med vaniljsås till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0