Båt helg

Vi var lite tveksamma till om vi skulle ge oss av med båten eller inte i fredags, men bestämde oss ändå för att göra det, trotts vädret.
När vi väl kom ner i båten visade det sig att kylskåpet hade gått sönder, kändes lite som att vi hade alla odds emot oss. Men vi tog en kylbox och fyllde den med is och sen bar det av mot Åstol. Det regnade väl mer eller mindre hela kvällen, men vi satt under kapellet och hade det mysigt ändå. Lördags morgonen var också lite regning men vi åkte till Marstrand och fick faktiskt en jätte härlig dag där med sol.
Det var sekelskiftsdagar på Marstrand så det gick runt jätte mycket människor som hade klätt ut sig i fina klänningar, men det fanns även de som klädde ut sig till fattiga. Mycket roligt att bara gå runt och titta på alla, dessutom var det lite marknad och andra aktiviteter.
Så igår var det dags att bege sig hemmåt igen. På det stora hela tycker jag att det har vart en mysig helg.
Dessutom var ju syster yster och Tony med också, vilket alltid är trevligt :)
Ikväll är det jobb som gäller igen, men jag jobbar bara fyra dagar och har sen tre dagars ledigt, så jag ska väl inte klaga för mycket.

Tyvärr så blev det inga bilder från i helgen för jag använde Tonys kamera istället för min, han har en fin systemkamera så det var roligare att använda den och nu är bilderna i Stockholm.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0