uppdatering

En trevlig påskhelg i Karlskrona har passerat. Det va roligt att vara där igen, känns som att åka hem. Har bott hos goa Fatou, träffat mycke trevligt folk där nere och festat till det lite gran :) Blev även en sväng ut till Vanjas sommarstuga på sturkö, där det inte var allt för varmt.

I onsdags kväll kom min kära syster till stan :) Alltid lika roligt att träffa henne! Det blev en tur till Ullared på torsdagen, tjejkväll hos Elin på fredagen, freeport och hem till björkö och grilla igår.
Idag har min fantastiska pappa hjäpt mig med att byta till sommardäck på bilen och lagat en punka på min cykel,
Vad skulle jag göra utan honom.

På fredag efter jobbet drar jag till Ängelholm och Cecilia. Ska bli roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0