Helgen i götet!

Förra helgen med Cecilia i götet blev kanon trevlig :) bra väder, gott humör och trevligt sällskap!
Vi strosade runt en hel del, men gick även på museum (Nostalgicum 50, 60-tals museum), åkte paddan och shoppade!
här är några bilder:







Men jag han även med att bruncha med mina gamla kompisar



vilkets så klart va himla kul, det får bli skärpning med att träffas mer ofta nu när jag kommer att tillbringa mer tid hemma.

Han även med att träffa lill Triss  (som fyller ett år idag!) och Vanja med, gud va man saknar dom när man inte har dom omkring sig.
(bilder kommer sen, dom e på min dator)

Nu börjar utflyttningsfesten här i k-na så jag ska vara lite trevlig mot våra gäster istället för att sitta här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0