Flytt!

I lördags var det full rulle hela dagen. Drog upp Serkan ur sängen vid 10 snåret så att vi kunde fixa det sista innan mamma och pappa kom för att ta hem mina grejer till Björkö. När dom väl hade kommit hit var allt klart på ca en timma. Får allt säga att vi gjorde det himla bra tillsammans och det e skönt med rediga män som kan bära tunga saker :)
Jag pressade in mig i framsätet i mammas knä för att få skjuts ut till systemet innan det han att stänga och mamma och pappa började sin långa resa hem igen. Jag är oerhört tacksam för all hjälp jag alltid får av mina snälla föräldrar.
Väl tillbaka på minerva igen efter lite mat i magen tog vi oss en siesta (skönt) innan det var dags för att röja iordning lite i rummet och fixa sig själv inför kvällens utflyttningsfest!
Blev i slutändan en riktigt rolig kväll med mycket folk.
Jag har tyvärr tappat bort min sladd till kameran så det blir inga bilder än, men jag hoppas verkligen att jag hittar den hemma på Björkö sen bland alla grejerna.

Idag har jag och Serkan vart på utkiken och lunchat (buffe). Vi var inställda på mexicansk mat, men fick svensk höstlunch istället. Det blir så konstigt när man verkligen vill och något och är inställd på det sen så får man något annat, då spelar det nästan ingen roll hur god den nya maten är för det va ju inte alls vad man skulle ha.
Så utkiken får minustpoäng för att dom inte hade bytt menyn på internet.

Imorgon blir det flyttstäd, suck. Det är då man av få gånger verkligen är glad över att man bor på ett litet ställe.
Så det kommer väl förhoppningsvis inte ta allt för lång tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0