vaccination eller inte?

Kan inte bestämma mig för om jag ska vaccinera mig mot svininfluensan eller inte. Väger fram och tillbaka hela tiden, fast just nu lutar der mer åt att jag inte vill göra det.
Har hör att så många blir dålig av den. Dessutom är jag väldigt sällan sjuk, kan inte ens komma ihåg när jag hade feber sist.
Men om man nu skulle få influensan och kanske inte drabbas så mycket att man inte vet om att man har den, så är ju risken ganska stor att man smittar andra och det vill man ju inte heller.
usch vad svårt det är!
Någon som har några åsikter om vaccinationen?
Men det kanske e dumt att låta bli att vaccinera sig med, varför inte ta chansen när man får den?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0