Helgen!

Jag har haft en riktigt trevlig helg får jag allt säga. Ganska lugn och skön.
Jag och sofia intog eriksbergshallen i lördags, va lite mindre än jag hade förväntat mig, min i slutändan känndes det som att inte alls behövde vara mer, för det e så mycket plock i varje monter. Enda andledningen för att det skulle behöva vara större är att man inte hade behövt trängas så mycket i montrarna.

På kvällarna hela helgen har jag och Serkan suttit i soffan med mamma och pappa.
Vilket jag tycker är himla mysigt. Även väldigt mysigt att äta middag tillsammans, vilket man gör nu när man bor hemma igen.

På söndagen städade jag upp så gott det gick i rummet innan det blev fin besök av Vanja.
Eftersom vädret var härligt blev det en promenad ner till sea side (öns restaurang) där vi satte oss på altanen med en varm drink, mycket lyckat får jag allt säga :)
På hemvägen tog vi en sväng förbi Marie och Peter för en snabb husvisning. Dom har ett jätte fint hus!!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0