Dålig uppdatering!

Får väl erkänna att jag har varit väldigt dålig på att skriva i min blogg den senaste tiden. Ska försöka att skärpa till mig lite :)
Idag har jag vart och fått en rundtur på mitt nya jobb. Jag har fått ett vikariat på solhöjdens äldreboende. Känns väldigt bra. Igår hade vi konferens hela dagen, detta blev även första gången jag träffade alla mina nya arbetskamrater, men det kändes bra. Tror att jag kommer att trivas. Det jobbigaste är definitift att ta sig till jobbet, det är ju inte så långt bort igentligen, men eftersom det är en annan ö och förbindelserna är sådär så blir det lite småjobbigt ändå.
Så på måndag har jag min första dag på solhöjden.
En till sak som e lite svårt är namn, man måste ju alltid lära sig så många nya namn när man kommer till ett nytt ställe. Både på bersonalen och de äldre. Men det e ingen vits att gå och grubbla på det nu, det kommer ju med tiden i alla fall.

Imogon var tanken att jag ska träffa Sofia. Jag har även bestämt att det kommer att bli en tripp till scrap och stämpel mässan i eriksbergshallen, sånt är ju hur kul som helst. Synd att jag inte är så bra på det bara.

Söndagen är tillägnad till Vanja :) Vi får se vad vi ska hitta på. Hoppas det inte blir sånthär tråkväder som det har vart här hela dagen bara.

Ikväll skall det grillas! mums!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0