BIL!

Jag vill ha en bil, en lite snål, gärna söt, bil!
Blir helt galen av allt letande, varför kan det inte bara finnas en anons som är till mig där det står att denna bilen är den perfekta för dig Susanne!
Jaja, det är bara till att leta vidare, önska mig lycka till!

För övrigt jobbar jag på, börjar komma in i det bra nu. Jobbet börjar kännas lite som mitt ställe nu och det är en väldigt skön känsla, är så himla jobbigt att irra runt och inte ha koll på nånting.

Jag håller på att packa ner alla mina grejer (igen) för flytten. Känns som det har vart väldigt mycket packande de senaste månaderna. Vi får väl se hur länge sakerna får vara ifred denna gången efter flytten, blir ju i alla fall minst 6 månader.

Igår åkte Serkan till Karlskrona för att göra klart sin sista kurs i skolan, hoppas att allt går bra för honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0