lägenhet och bil!

Nu är jag inflyttad i lägenheten, fortfarande inte riktigt iordning, men det börjar närma sig i alla fall. Va lite smutsigare än jag hade räknat med, tar därför lite längre tid eftersom jag vill städa innan jag sätter fram mina grejer.
Jag har nu dessutom köpt mig en bil :) Jippi!!
så här ser min pärla ut



Lite större än jag hade tänkt mig, men det e sånt som händer :)

På fredag bär det av till Karlskrona, jag och vanja ska dit och fira Fatou, ska bli himmla kul :)
Ska bli kul att se staden igen oxå, karlskrona är ju trotts allt lite som hemma med.

Igår tog jag svininfluensa vaccinet - jag har ont i armen.
Är väldigt glad att jag inte har mått dåligt av det förutom armont, flera på jobbet som har fått betydligt fler biverkningar, läskigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0