Helgen i Ängelholm

I fredags brumade jag och Serkan ner till Cecilia i Ängelholm. Och vad gjorde vi på vägen? ja såklart tog vi en sväng om Ullared, me like! Blev en hel del fina och bra saker inhandlade :)
När vi skulle köra vidare åkte vi helt fel, fattar inte hur vi lyckades med det, men fel blev det, jag skyller det på mörkret!
Men vi kom fram till slut i alla fall, blev en lugn kväll eftersom vi var framme ganska sent.
På lördagen gick vi på julmarknad, en väldigt liten julmarknad. Sen blev det hocky macht Rögler-Modo.
Första gången i hela mitt liv, jag är ju ingen sportmänniska, men tyckte det kunde vara lite intressant.
Nu i efterhand tyckte jag nog att det var mest intressant innan själva machen började, det var massa ljus, ljud, och rök- effekt, dessutom fick man ju sjunga nationalsången, det var längesen sist!
Kvällen fortsatte, hemma hos cecilia igen lagade vi en fantastisk god kyckling gryta, mumms. Sen blev det utekväll på stan!
Söndagen spenderades mest i myskläder :)


På julmarknaden


Ute i svängen


Söta Bella ligger och vilar i mitt knä - jag är ingen katt människa,
men jag hade lätt kunat ta med mig Bella hem.


Idag blir det fin besök av Vanja och Fatou! Dom ska komma och kolla på lägenheten, sen får vi väl se vad vi hittar på för nått kul. Det är aldeles grått och trist utanför mitt fönster, som vanligt.
Men snart skall adventljusen upp i alla fall, hade bara tänkt att tvätta fönstrena först, tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0