Zombie

Jag har gått runt och jäspat och känt mig dom en zombie hela dagen (hur nu dom känner sig :S ) och så kart har jag tvättstugan på det me, thats life!

Min chef har slutat, så på onsdag ska vi ha möte och förhoppningsvis få reda på vad som kommer att hända nu.
Vi har dessutom inte fått veta något om våra semestrar än, detta blir min första riktiga semester, fast jag ska bara ta ut två veckor, men det är ju hur nice som helst, betald semester! :) Men som sagt hade ju vart trevligt om vi dessutom kunde få veta när vi kommer att få den. Vi har fått önska, men dom flesta vill ju konstigt nog ha ungefär samma tid, vilket inte går. Så det är bara till att hålla tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0