SKIT!

Nu har vi haft möte på jobbet, inget speciellt roligt sådant! Dom har dragit ner på allas arbetstimmar och dom har tagit bort alla provanställningar som vi fått. Så den där semestern jag hade sätt fram emot kommer att ändras, har ju redan fått några dagar som man kan ta ut, men jag kommer inte att kunna ta ut mer än en vecka i alla fall, jävla skit, vi hade ju planerat massa saker vi skulle göra ju. Nu vet jag inte alls vad jag ska göra längre. Allt handlar så klart om att företaget skall spara in massa pengar.
Nu ångrar jag enormt mycke att jag tacka nej till sommarjobbet på sjukhuset.... fan fan fan...
Som min kollega sa, dom tror väl att vi skall leva på luft och kärlek. Man är ju så himla sårbar, har ingenting att säga till om.
Med allt detta innebär det ju så klart att dom har gjort ett nytt schema, som inte är färdigt riktigt än, men vi skall börja jobba efter det den 18 augusti. Dom ville att vi skulle börja på det på måndag igentligen, men jag sa emot, jag har ju sen länge planerat in en resa till Ängelholm och Cecilia!
Vi har fått titta på det som är klart av schemat, det ser inte bra ut! Det finns många turer som är väldigt korta.
Suck!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Lizette

Ja du, mad massa skit du fick reda på. Hoppas semesterveckan löser sig. Själv så begärde jag och blev lovad heltid under juni, juli och augusti, men fick inte det. Kunde också välja ett annat jobb. Ångrar som F-n. Men men, glada tankar ändå, hehe..

2009-05-07 @ 15:02:42
URL: http://misliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0