jobb, jobb och lite till jobb

Vaknade i morse av att min mobil ringde kl 7.15, förstog inte riktigt vad det var först, första tanken var att jag skall inte upp nu jag börjar inte jobba förän kl 16 idag. Visade sig att flera var sjuka på jobbet, så snäll som man är så var det till att gå upp och jobba i alla fall. Slängde på mig kläderna och tog en smörgås i farten sen hämtade Annika mig så vi kunde åka tillbaka till Marieberg och hämta den andra bilen. En fort start på dagen skulle jag vilja säga. Men det gick ju bra det med. Man får vara glad får de få extra timmarna man kan få nu i dessa tider. Så därför skall jag jobba lite extra i morgon med, fast bara tre timmar på morgonen, det kommer att gå undan. Kom fram till att innan jag är ledig nästa gång så har jag jobbat en hel vecka i rad, men som sagt med ett par korta dagar med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0